Reprodukcijos
Apie autorių
Georges'as-Pierre'as Seurat (1859-1891) - prancūzų dailininkas ir tapytojas. Seurat paveikslai garsėjo spalvų gyvybingumu ir smulkių kontrastingų spalvų potėpių naudojimu. Jo intensyvus domėjimasis linija, spalva, spalvų teorija ir optiniais efektais sudarė divizionizmo pagrindą, o smulkių teptuko potėpių ir taškų sluoksniavimas - pointilizmo pagrindą. Jo kultinis XIX a. pabaigos paveikslas "Sekmadienio popietė La Grande Jatte saloje" (1884 m.) nutiesė kelią neoimpresionizmo pradžiai.
Kai mirė, Seurat buvo tik 31-erių, tačiau jis paliko įtakingą kūrybą - septynis monumentalius paveikslus, šimtus piešinių ir eskizų bei apie 40 mažesnio formato paveikslų ir eskizų. Nors jo kūryba palyginti nedidelė, ji turėjo ilgalaikį poveikį. Jis buvo vienas pirmųjų dailininkų, sistemingai ir atsidavusiai naudojusių spalvų teoriją, o jo techninės naujovės padarė įtaką daugeliui jo bendraamžių.