Architectural Motifs: Double Acanthus Fleuron (ca.1875)
Aprašymas
Pristatymas
Reprodukcijas gaminame pagal užsakymą, tai užtrunka nuo 5 iki 7 darbo dienų.
Jas išsiunčiame kurjeriu, pristatymas užtrunka dar dvi darbo dienas.
Jeigu reprodukcija reikalinga anksčiau, susisiekite su mumis - dažniausiai galime rasti sprendimą ir pagaminti šiek tiek greičiau.
Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.
Grąžinimas
Taip, reprodukcijas grąžinti galima.
Jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime reprodukciją atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą!
Iš vieno kliento priimame ne daugiau dviejų grąžinimų - turėkite omenyje, kad gaminame reprodukcijas pagal užsakymą, todėl prašome rinktis atsakingai.
Pinigai už siuntimą nėra grąžinami.
Georges'as-Pierre'as Seurat (1859-1891) - prancūzų dailininkas ir tapytojas. Seurat paveikslai garsėjo spalvų gyvybingumu ir smulkių kontrastingų spalvų potėpių naudojimu. Jo intensyvus domėjimasis linija, spalva, spalvų teorija ir optiniais efektais sudarė divizionizmo pagrindą, o smulkių teptuko potėpių ir taškų sluoksniavimas - pointilizmo pagrindą. Jo kultinis XIX a. pabaigos paveikslas "Sekmadienio popietė La Grande Jatte saloje" (1884 m.) nutiesė kelią neoimpresionizmo pradžiai.
Kai mirė, Seurat buvo tik 31-erių, tačiau jis paliko įtakingą kūrybą - septynis monumentalius paveikslus, šimtus piešinių ir eskizų bei apie 40 mažesnio formato paveikslų ir eskizų. Nors jo kūryba palyginti nedidelė, ji turėjo ilgalaikį poveikį. Jis buvo vienas pirmųjų dailininkų, sistemingai ir atsidavusiai naudojusių spalvų teoriją, o jo techninės naujovės padarė įtaką daugeliui jo bendraamžių.