Tarp Le Petit ir Le Grand Palais, Avenue Alexandre-III

Technika: Giclée kokybės spauda
Rekomenduoja laimingi klientai
Dydis
Užbaigimas

Aprašymas

Giclee kokybės spauda, originalo autorius - Jean Béraud

Pristatymas

Reprodukcijas gaminame pagal užsakymą, tai užtrunka nuo 5 iki 7 darbo dienų.

Jas išsiunčiame kurjeriu, pristatymas užtrunka dar dvi darbo dienas.

Jeigu reprodukcija reikalinga anksčiau, susisiekite su mumis - dažniausiai galime rasti sprendimą ir pagaminti šiek tiek greičiau.

Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.

Grąžinimas

Taip, reprodukcijas grąžinti galima.

Jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime reprodukciją atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą!

Iš vieno kliento priimame ne daugiau dviejų grąžinimų - turėkite omenyje, kad gaminame reprodukcijas pagal užsakymą, todėl prašome rinktis atsakingai.

Pinigai už siuntimą nėra grąžinami.

Jeanas Béraud (1849–1935) laikomas vienu garsiausių prancūzų dailininkų, puikiai perteikusiu „Belle Époque“ laikmečio Paryžiaus dvasią savo darbuose. Jis išgarsėjo miesto vaizdais, kuriuose atspindėjo kasdienį sostinės gyvenimą: Eliziejaus laukus, gatves, kavines ir teatrus. Daugelyje savo paveikslų dailininkas atskleidė subtilią Paryžiaus visuomenės eleganciją ir ypatingą atmosferą.

Be miesto vaizdų, Béraud meistriškai vaizdavo ir naktinio gyvenimo scenas, kurios liudija apie tuometinę prancūzų kultūrą bei pramogas. Jo tapyti motyvai dažnai atskleidžia žmonių santykius, šventinius įvykius ir kasdienybės akimirkas, pabrėžiančias gyvenimo grožį to meto mieste.

Šalia miesto scenų Jeanas Béraud sukūrė ir keletą darbų religine tematika. Jis į religinius siužetus žvelgė moderniai, perkeldamas šiuos motyvus į šiuolaikines aplinkas ir pasiūlydamas netikėtus vizualinius sprendimus.

Béraud kūriniai iki šiol vertinami už jų meninę ir istorinę vertę. Jo paveikslų galima rasti svarbiausiuose Europos muziejuose bei privačiose kolekcijose; jie tapo neatsiejama XIX amžiaus Paryžiaus meno pasaulio dalimi.