Putpelė

Technika: Giclée kokybės spauda
Rekomenduoja laimingi klientai
Dydis
Užbaigimas

Aprašymas

Giclee kokybės spauda, originalo autorius - Kogyo Tsukioka

Pristatymas

Reprodukcijas gaminame pagal užsakymą, tai užtrunka nuo 5 iki 7 darbo dienų.

Jas išsiunčiame kurjeriu, pristatymas užtrunka dar dvi darbo dienas.

Jeigu reprodukcija reikalinga anksčiau, susisiekite su mumis - dažniausiai galime rasti sprendimą ir pagaminti šiek tiek greičiau.

Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.

Grąžinimas

Taip, reprodukcijas grąžinti galima.

Jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime reprodukciją atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą!

Iš vieno kliento priimame ne daugiau dviejų grąžinimų - turėkite omenyje, kad gaminame reprodukcijas pagal užsakymą, todėl prašome rinktis atsakingai.

Pinigai už siuntimą nėra grąžinami.

Kogyo Tsukioka (1869–1927) – garsus japonų tapytojas bei medžio raižinių kūrėjas. Jis buvo žinomo ukiyo-e menininko Tsukioka Yoshitoshi įsūnis, kurio kūryba ir meninis pasaulis Kogyo labai veikė. Kogyo priklausė Meidži laikotarpio menininkų kartai, kuri puoselėjo siekį išsaugoti japoniško meno tradicijas greitai modernėjančioje visuomenėje.


Iš kitų Kogyo išsiskyrė tuo, kad itin nuosekliai fiksavo tradicinio Noh teatro – japoniškų šokio ir dramos spektaklių – scenas. Jis kūrė naudodamas sudėtingą medžio trinkelių spaudą ir per savo gyvenimą sukūrė daugiau nei 550 atspaudų, kuriuose ypatingas dėmesys skirtas kostiumų, judesių bei scenografijos detalėms. Tokie darbai neretai būdavo dekoruoti auksu ir sidabru, todėl pasižymėjo ypatingu prašmatnumu ir unikalumu.


Kogyo neapsiribojo vien tik Noh teatro tematika – jis kūrė ir gamtos vaizdus: gėles, gyvūnus, kraštovaizdžius, taip pat vaizdavo scenas iš Kinijos ir Japonijos karo. Tokia temų įvairovė atspindi menininko platų kūrybinį akiratį ir gilų jautrumą tradiciniams bei istoriniams motyvams.


Kogyo Tsukioka įnašas į meną iki šiol yra saugomas ir vertinamas kaip svarbi Japonijos kultūros dalis. Jo itin preciziški, teatralizuoti spaudiniai ne tik užima išskirtinę vietą meninės grafikos istorijoje, bet ir tampa reikšmingu šaltiniu, padedančiu pažinti japonų scenos menų vizualią tradiciją XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje.