Šventojo Jono Nepomuko suėmimas (1765–1766)

Technika: Giclée kokybės spauda
Rekomenduoja laimingi klientai
Dydis
Užbaigimas

Aprašymas

Giclee kokybės spauda, originalo autorius - Franz Anton Maulbertsch

Pristatymas

Reprodukcijas gaminame pagal užsakymą, tai užtrunka nuo 5 iki 7 darbo dienų.

Jas išsiunčiame kurjeriu, pristatymas užtrunka dar dvi darbo dienas.

Jeigu reprodukcija reikalinga anksčiau, susisiekite su mumis - dažniausiai galime rasti sprendimą ir pagaminti šiek tiek greičiau.

Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.

Grąžinimas

Taip, reprodukcijas grąžinti galima.

Jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime reprodukciją atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą!

Iš vieno kliento priimame ne daugiau dviejų grąžinimų - turėkite omenyje, kad gaminame reprodukcijas pagal užsakymą, todėl prašome rinktis atsakingai.

Pinigai už siuntimą nėra grąžinami.

Franz Anton Maulbertsch (gimė 1724 m. birželio 7 d., mirė 1796 m. rugpjūčio 8 d.) buvo garsus austrų tapytojas ir graveris, laikomas vienu iš svarbiausių rokoko epochos menininkų, kūrusių dabartinės Vokietijos ir Vengrijos žemėse. Jo darbuose vyrauja rokoko stiliui būdingi lengvumo pojūtis, šviesa ir ryškios spalvos.


Maulbertschas gimė Langenargene, nedideliame miestelyje prie Bodeno ežero. Ankstyvuosius meninius pagrindus jis įgijo Vienos akademijoje, kuri tuo metu buvo svarbus menininkų rengimo centras. Jaunajam Maulbertschui vadovavo garsus austrų tapytojas Paul Troger, padaręs didelę įtaką jo kūrybai.


Venecijos tapytojai Giovanni Battista Piazzetta ir Giovanni Battista Pittoni reikšmingai paveikė Maulbertscho meninį stilių. Įkvėptas jų kūrybos, jis puikiai derino šviesos, šešėlių ir sodrių spalvų žaismą, kuris išryškėja tiek Maulbertscho religiniuose, tiek pasaulietiniuose paveiksluose.


Per visą savo gyvenimą Franz Anton Maulbertsch sukūrė daugybę freskų, altorių paveikslų bei kitų sakralinės tapybos kūrinių. Iki šių dienų jo menas laikomas vienu iš išraiškingiausių Centrinės Europos rokoko pavyzdžių ir turi svarbią vietą šio regiono meno istorijoje.