Jaunosios puošimas (1882)
Aprašymas
Pristatymas
Reprodukcijas gaminame pagal užsakymą, tai užtrunka nuo 5 iki 7 darbo dienų.
Jas išsiunčiame kurjeriu, pristatymas užtrunka dar dvi darbo dienas.
Jeigu reprodukcija reikalinga anksčiau, susisiekite su mumis - dažniausiai galime rasti sprendimą ir pagaminti šiek tiek greičiau.
Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.
Grąžinimas
Taip, reprodukcijas grąžinti galima.
Jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime reprodukciją atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą!
Iš vieno kliento priimame ne daugiau dviejų grąžinimų - turėkite omenyje, kad gaminame reprodukcijas pagal užsakymą, todėl prašome rinktis atsakingai.
Pinigai už siuntimą nėra grąžinami.
Rudolfas Ernstas buvo garsus austrų ir prancūzų tapytojas, grafikas bei keramikas, išsiskyręs savo orientalistiniais kūriniais. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje šis menininkas pelnė pripažinimą vaizduodamas egzotiškų Rytų pasaulio kultūrų kasdienybę, architektūros fragmentus bei scenas, perteikdamas paslaptingą ir patrauklų pasaulį.
Ernstas buvo Vienos architekto Leopoldo Ernsto sūnus. Jo meniniai gebėjimai buvo anksti pastebėti ir skatinami tėvo, todėl Rudolfas vos penkiolikos pradėjo lankyti Vienos dailės akademiją. Šioje akademijoje įgytos stiprios akademinės žinios vėliau atsispindėjo jo brandžiame kūrybiniame braiže ir subtiliose kompozicijose.
Dalis mokymosi metų Rudolfas Ernstas praleido Romoje, kur gilinosi į žymių senųjų meistrų kūrinius – juos kopijuodamas ir analizuodamas. Sugrįžęs į Vieną, jis tobulino tapybos ir piešimo įgūdžius, mokydamasis pas tokius žinomus dailininkus kaip Augustas Eisenmengeris bei Anselmas Feuerbachas.
Vėliau, persikėlęs į Paryžių, Ernstas pradėjo kūrinius pasirašinėti vardu „Rodolphe Ernst“ ir pastebimai įsitraukė į parodų veiklą. Jo darbai išsiskyrė itin detalia ir kruopščia atlikimo maniera bei ypatingu gebėjimu perteikti rytietiškų motyvų grožį. Šiandien šie kūriniai vertinami tiek dėl meninės jų kokybės, tiek kaip reikšmingi orientalistinio meno pavyzdžiai.












































