Jourdain (1912)

Technika: Giclée kokybės spauda
Rekomenduoja laimingi klientai
Dydis
Užbaigimas

Aprašymas

Giclee kokybės spauda, originalo autorius - Ernst Stern

Pristatymas

Reprodukcijas gaminame pagal užsakymą, tai užtrunka nuo 5 iki 7 darbo dienų.

Jas išsiunčiame kurjeriu, pristatymas užtrunka dar dvi darbo dienas.

Jeigu reprodukcija reikalinga anksčiau, susisiekite su mumis - dažniausiai galime rasti sprendimą ir pagaminti šiek tiek greičiau.

Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.

Grąžinimas

Taip, reprodukcijas grąžinti galima.

Jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime reprodukciją atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą!

Iš vieno kliento priimame ne daugiau dviejų grąžinimų - turėkite omenyje, kad gaminame reprodukcijas pagal užsakymą, todėl prašome rinktis atsakingai.

Pinigai už siuntimą nėra grąžinami.

Ernstas Sternas (1876 m. balandžio 1 d. – 1954 m. rugpjūčio 28 d.) buvo garsus Rumunijos ir Vokietijos scenografas, kurio kūryba itin paveikė XX amžiaus pradžios meninius pokyčius Europoje. Jam būdingas novatoriškas požiūris į scenos erdvės komponavimą ir spalvų derinius, taip pat meistriškas gebėjimas teatrui suteikti išskirtinę atmosferą.

Sternas glaudžiai bendradarbiavo su žinomiausiais Vokietijos režisieriais, tarp kurių išskirtinis yra Max Reinhardt vardas. Dirbdamas drauge su šiais kūrėjais, jis kūrė dekoracijas, kurios ne tik perteikdavo spektaklių nuotaiką, bet ir tapdavo esmine dramaturginės vizijos dalimi. Tokie Sterno darbai turėjo didelės įtakos vokiečių teatro ekspresionizmo estetikai ir tapatybei.

Be teatro, Ernstas Sternas aktyviai reiškėsi ir kine. Jo ekspresionistinės idėjos ir originalūs kūrybiniai sprendimai paskatino naujų meninės raiškos formų atsiradimą. Sterno sukurta kino scenografija atspindėjo tuo laikotarpiu vyravusias stiliaus tendencijas ir tapo sektinu pavyzdžiu daugeliui vėliau kūrusių menininkų.

Ernstas Sternas yra laikomas viena svarbiausių figūrų modernios scenografijos istorijoje, o jo kūrybinis palikimas iki šių dienų įkvepia tiek teatro, tiek kino meno atstovus. Jo nuopelnai ekspresionizmo judėjimui išlieka itin reikšmingi, siekiant suprasti XX amžiaus pradžios Europos meną.