Viena iš fontanų Place de la Concorde Paryžiuje (1925)

Technika: Giclée kokybės spauda
Rekomenduoja laimingi klientai
Dydis
Užbaigimas

Aprašymas

Giclee kokybės spauda, originalo autorius - Henri Martin

Pristatymas

Reprodukcijas gaminame pagal užsakymą, tai užtrunka nuo 5 iki 7 darbo dienų.

Jas išsiunčiame kurjeriu, pristatymas užtrunka dar dvi darbo dienas.

Jeigu reprodukcija reikalinga anksčiau, susisiekite su mumis - dažniausiai galime rasti sprendimą ir pagaminti šiek tiek greičiau.

Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.

Grąžinimas

Taip, reprodukcijas grąžinti galima.

Jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime reprodukciją atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą!

Iš vieno kliento priimame ne daugiau dviejų grąžinimų - turėkite omenyje, kad gaminame reprodukcijas pagal užsakymą, todėl prašome rinktis atsakingai.

Pinigai už siuntimą nėra grąžinami.

Henri-Jean Guillaume Martin (gimė 1860 m. rugpjūčio 5 d., mirė 1943 m. lapkričio 12 d.) – garsus prancūzų tapytojas, kurio kūryba pasižymi impresionistinėmis bei pointilistinėmis raiškos priemonėmis. Tulūzoje, esančioje Pietų Prancūzijoje, pasaulį išvydęs Martin nuo ankstyvų dienų pademonstravo išskirtinius meninius gabumus.

Henri Martin lankė Tulūzos dailės mokyklą, o vėliau persikėlė į Paryžių, kur pagilino savo žinias ir meistriškai išvystė tapybos techniką. Kūryboje jis išsiskyrė gebėjimu perteikti šviesos ir spalvos žaismą, dažnai rinkdavosi tapyti peizažus, miestų vaizdus ar alegorinio pobūdžio kompozicijas.

Martin paveikslams būdingi švelnūs, impresionistiniai potėpiai, tačiau jis įvaldė ir pointilizmo metodą – tapymą mažais spalvotais taškeliais, kurie, žiūrint iš tolo, susijungia į darnų paveikslą. Dažnose jo drobėse atsiveria ramūs prancūziško kaimo motyvai, sodai ar parkų takais vaikštantys žmonės.

Henri Martin gyvenimo saulėlydyje buvo pripažintas vienu iškiliausių XX a. pradžios Prancūzijos tapytojų. Jo kūriniai šiandien saugomi tiek garsiuose muziejuose, tiek privačiuose rinkiniuose, o jo palikimas tebėra svarbi dalis Prancūzijos dailės istorijoje.