La Revue Blanche (1894)

Technika: Giclée kokybės spauda
Rekomenduoja laimingi klientai
Dydis
Užbaigimas

Aprašymas

Giclee kokybės spauda, originalo autorius - Pierre Bonnard

Pristatymas

Reprodukcijas gaminame pagal užsakymą, tai užtrunka nuo 5 iki 7 darbo dienų.

Jas išsiunčiame kurjeriu, pristatymas užtrunka dar dvi darbo dienas.

Jeigu reprodukcija reikalinga anksčiau, susisiekite su mumis - dažniausiai galime rasti sprendimą ir pagaminti šiek tiek greičiau.

Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.

Grąžinimas

Taip, reprodukcijas grąžinti galima.

Jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime reprodukciją atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą!

Iš vieno kliento priimame ne daugiau dviejų grąžinimų - turėkite omenyje, kad gaminame reprodukcijas pagal užsakymą, todėl prašome rinktis atsakingai.

Pinigai už siuntimą nėra grąžinami.

Pierre’as Bonnardas (1867–1947) – žymus prancūzų postimpresionizmo tapytojas ir grafikas, vienas iš intimistinio meno krypties pradininkų. Bonnardui būdingas subtilus spalvų pojūtis ir poetiškai, itin asmeniškai perteikiamas menas, dažnai atspindintis kasdienybės momentus. Kartu su kitais menininkais Monmartre jis subūrė „Les Nabis“ – „pranašų“ – grupę, kurios narius siejo siekis atsinaujinti mene, pasitelkiant simbolizmo įtaką bei japonų estampų inspiracijas.

Bonnardo paveiksluose vyrauja spalvų žaismas, šviesos niuansai bei intymūs namų pasaulio vaizdai. Jis mielai tapydavo šeimos ar draugų portretus, sodų vaizdus, interjero detales, tačiau kiekvieną motyvą perteikdavo su išskirtiniu artumu ir šiluma. Bonnardo kūryboje išsiskiria jo gebėjimas vaizduoti erdvę be griežtų kontūrų ir tradicinio perspektyvos suvokimo, o pagrindinis dėmesys sutelkiamas į spalvų raišką.

Ilgus metus Bonnardą įkvėpė jo gyvenimo draugė, vėliau tapusi žmona – Marthe de Méligny. Ji dažnai pozavo menininkui, dažniausiai vaizduojama nuoga arba užsiimanti kasdieniais darbais. Bonnardas visada liko ištikimas savo asmeninei ir estetinei vizijai, nesivaikydamas tuo metu populiarių meninių krypčių ar mados tendencijų.

Bonnardo menas ir šiandien vertinamas kaip išskirtinis spalvų meistrystės bei jautraus meno pajautimo pavyzdys. Jo kūriniai saugomi ir eksponuojami garsiausiose pasaulio galerijose – tokiuose muziejuose kaip Musée d'Orsay Paryžiuje, Niujorko MoMA ar Tate galerija Londone. Bonnardas išliko viena ryškiausių figūrų XX amžiaus prancūzų koloristų ir tapybos poetų tarpe, palikdamas svarų pėdsaką meno istorijoje.